1395-01-06 11:18
885
0
29435
معاون بنیاد شهید گلستان:

اولین سایت استانی نوید شاهد در گلستان راه اندازی شد

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از راه‎اندازی اولین سایت استانی نوید شاهد در گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدعلی طالع‎زاری گفت: بزرگترین دغدغه کارشناسان معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید گلستان در زمینه تولید اخبار صورت گرفته و درج آن در یک سایت مستقل استانی بود که به لطف خدا، با کمک و مساعدت همکاران به خصوص همکاران سایت کشوری در تهران، موفق به راه اندازی اولین سایت استانی نوید شاهد، شعبه گلستان شدیم.

وی افزود: وظیفه این سایت انعکاس اخبار و اطلاعات و تولید آخرین محصولات فرهنگی در زمینه ایثار و شهادت در استان بوده که در نکوداشت مادران و همسران شهید گلستان رونمایی شد.

معاون بنیاد شهید گلستان تصریح کرد: مردم شهید پرور استان در سال 1395 می توانند از طریق این سایت به آدرس اینترنتی http://Www.navideshahed.com/fa/golestan، اخبار فرهنگی استان گلستان را دنبال کنند.

وی خطرنشان کرد: مردم شهید پرور استان می توانند علاوه بر سایت ، فعالیت های معاونت فرهنگی بنیاد شهید گلستان را از صفحه اینستاگرام و کانال های طراحی شده در تلگرام دنبال کنند.

معاون بنیاد شهید گلستان تصریح کرد: مردم شهید پرور استان می توانند علاوه بر سایتهای اینترنتی، فعالیت های معاونت فرهنگی بنیاد شهید گلستان از طریق صفحات اینستاگرام و کانال های طراحی شده در تلگرام دنبال نمایند.

photo 2016 03 25 15 44 03 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.